lunes, 9 de noviembre de 2009

Sessió internauta banyada del conte "La llebre i la tortuga"

Dimarts passat vàrem fer a seminari les presentacions dels nostres blogs i la veritat és que va resultar prou interessant, almenys des del meu punt de vista. Mirant el blogs dels companys vaig descobrir algunes funcions més que permet aquest nou suport digital i em vaig animar a tirar endavant el meu propi blog que fins ara l'he tingut una mica abandonat. La veritat és que hi havien blogs que ja estaven força treballats i que tenien un llistat d'enllaços prou ampli, continguts audiovisuals interessants, videos de notícies relacionades amb el món de l'educació...i a mesura que ho vaig anar veient, vaig pensar que a partir d'ara penjaria al blog més coses a part dels escrits reflexius de cada setmana.
Per cert, me n'oblidava! Abans de començar la sessió de blogs vaig explicar un conte, el de "La llebre i la tortuga" i per ser la primera vegada que ho feia, penso que me'n vaig sortir prou bé. Salut i a reveure!

No hay comentarios:

Publicar un comentario