martes, 17 de noviembre de 2009

Sortida al "Jardí de Cordes" de Cerdanyola del Vallès

Ahir dilluns vàrem començar la Setmana Extraordinària i l'activitat encarregada d'aixecar el taló va ser la del "Jardí de Cordes". La veritat és que va valdre molt la pena! Durant una hora i mitja els meus companys i jo vàrem estar penjats d'unes cordes que lligades als troncs dels arbres i enllaçades entre elles feien un circuit. El nostre circuit era de dificultat mitjana, tot i així, hi havien alguns trams que eren més complicats que altres. En certs moments, vaig passar una mica de por, allò que diem vulgarmenet "cangueli", però realment ho vaig gaudir, m'ho vaig passar la mar de bé. Això si, vaig acabar bruta bruta a arrebossar! Anava tant agafada a les cordes per por a caure, que sense adonar-me em vaig engrassar tota la camiseta, i al final de l'activitat va quedar ben negre! Va ser una jornada divertida, em vaig sentir realment com la nena que era ja fa uns anys, penjada de tot arreu com un mono i amb ganes de viure les aventures més recambolesques!

No hay comentarios:

Publicar un comentario